A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / Dari Blog Pilihan / “Rasuah betina” Azmin bacul tak saman Rafizi?

“Rasuah betina” Azmin bacul tak saman Rafizi?

Kalau semalam, kecoh dilaman media sosial orang bercerita mengenai empat orang pegawai termasuk seorang yang bergelar Datuk telah ditahan oleh pihak SPRM kerana menyalahguna kedudukan mereka.

Maka timbul pulak persoalan dikalangan rakyat mengenai isu yang pernah dibangkitkan oleh Si Rafizi terhadap Rejim Pakatan Selangor tak berapa lama dulu berkaitan dengan ‘Rasuah Betina’ ni.

Soal mereka, apa yang dah jadi pada kes tersebut? Kenapa sehingga ke hari ini masih belum ada sebarang tindakan yang diambil sedangkan laporan dan bukti berkaitan dakwaan itu telah diserahkan kepada SPRM?

Mungkin ada yang tertinggal ‘Bas’ kot. Maka sebab itu diorang bangkitkan semula isu berkaitan dengan ‘Rasuah Betina’ di Selangor tu. Pihak SPRM dah jawab dah sebelum ni, tiada kes yang didakwa berlaku.

Maka, timbul pulak lagi satu persoalan, kalau SPRM kata takde kes, kenapa Si Rafizi tu beria – ia mendakwa dengan menyatakan bahawa dia mempunyai bukti berlakunya kes ‘Rasuah Betina’ tu di Negeri Selangor?

ATAU, adakah Si Rafizi tu sekali lagi mengulangi kebiasaan dia menabur fitnah terhadap pihak Rejim Pakatan Selangor pimpinan Azmin sedangkan hakikatnya dia tidak mempunyai bukti yang kukuh?

Kebarangkalian Si Rafizi tu hanya menabur fitnah memang sudah menjadi kebiasaan dia. Selama hari ini pun, Si Rafizi tu memang hidup dia menabur fitnah je kerjanya walaupun dia tidak mempunyai bukti.

Kalau sebelum ini, Si Rafizi tu pernah merencanakan agenda Langkah Kajang dan cuba nak menggulingkan Khalid Ibrahim melalui tuduhan fitnah terhadap bekas Menteri Besar Selangor tu secara terbuka.

Maka kali ini, perkara yang sama juga diulangi oleh Si Rafizi tu. Kemungkinan besar dia cuba nak membuka kemaluan Si Azmin dengan mendedahkan kononnya ada wujud kes ‘Rasuah Betina’ tu di Selangor.

Hakikatnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Rafizi tu sendiri membuktikan bahawa dia bukan seorang yang layak untuk digelarkan sebagai pemimpin. Apatah lagi dia nak menjadi seorang wakil rakyat.

Cuba bayangkan. Sedangkan sesama dia sendiri dalam satu parti pun tergamak Si Rafizi tu buat tuduhan dan menabur fitnah jijik sedemikian rupa. Inikan pulak dengan orang luar yang dianggap sebagai musuh. Lagi la dia berani.

Cuma yang menjadi persoalannya, kenapa Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Azmin Ali tu tak nak ambik tindakan? Sekiranya tuduhan yang dibuat oleh Si Rafizi tu adalah tidak benar, BACUL sangat ke Si Azmin tu nak ambik tindakan? Takkan dengan Rafizi pun Azmin boleh kecut buah kerandut!!!

sumber

About RJ

Check Also

VIDEO : MAHATHIR DIKUTUK SEMASA HADIR DI KONVENSYEN REFORMIS !

Kemunculan mengejut bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di konvensyen Reformis Malaysia mendapat sorakan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *