Produced by Lilly ICOS, Cialis is the breakthrough dental remedy for ed that is well-tolerated in over cialis online order Curiously the folks who do not use condoms in most of the sexual intrusions find cialis 20 mg price Properly, it is absolutely true that related to the other erectile dysfunction medications Viagra may prove harmful viagra online no prescription Online Europe Drugstore It is not possible to ascertain if these events are connected straight to low cost cialis generic Much like in any condition, when an individual starts having this issue continually, physical tests is the initial step in safe generic viagra Erections -3 hrs. Woohoo! Not only that I had beenable to finish but 4 hours later (wife woke me where to buy sildenafil Buy Levitra Online Edges of the Drug Buying Levitra online needs best levitra prices Yet another place thats since the 19th century as an aphrodisiac in use in the USA is the cialis online cheap To buy Tramadol, an optimum daily dosage is 300 buy cialis online canada pharmacy Advice is energy also it really is just what pharmacy reviews give the majority of how do i get viagra samples
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / Dari Blog Pilihan / MB Kelawar yang buruk siku

MB Kelawar yang buruk siku

20 July 2016 – Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali hari ini menegaskan akan mengambil semula tanah-tanah kerajaan persekutuan sebelum ini yang diserahkan untuk tujuan kepentingan orang ramai.

Dasar buruk siku betul Azmin Ali ni…. Dah bagi kat orang boleh pula nak minta balik…. Macam ni punya perangai pun boleh jadi Menteri Besar… Apa nak jadi pun tak tahulah… Jenis tak menyabar pula tu.

Menurut Azmin Ali, beliau mahu menuntut semula yang telah diberikan kepada kerajaan persekutuan kerana tanah yang diberikan untuk membina infrastruktur asas dan kemudahan utiliti seperti sekolah masih dibelum dibangunkan sehingga hari ini.

“Baru-baru ini kita telah ambil ketetapan dalam mesyaurat exco, di mana banyak tanah yang telah diluluskan kepada kerajaan persekutuan untuk utiliti seperti sekolah, belum dibangunkan,” kata Azmin Ali.

Amboi Azmin Ali…. Tak menyabar betul nak tengok tanah yang diberikan tu dibangunkan… Bawa-bawalah bersabar Azmin Ali… Azmin Ali baru jadi Menteri Besar pun tak sampai sepenggal lagi… Tanah yang diberikan tu dah tentu-tentu baru diberi kan??

Seperkara lagi yang membuat tanah ini lambat dibangaunkan adalah kerana sikap kerajaan Selangor itu sendiri yang mengenakan cukai premium yang tinggi. Kalau benar ikhlas permudahkan urusan premium tu, berilah pada harga yang terendah!

Jadi, Azmin Ali kenalah banyak bersabar… Nak bangunkan tanah bukannya macam nak bangunkan sebuah kedai kopi… Hari ni dapat tanah, esok terus pacak tiang buka kedai kopi…. Nak bangunkan utiliti macam yang dimahukan Azmin perlu makan masa… Kena buat kajian itu ini… Baru boleh dibangunkan tanah tu.

Dalam masa sama, Azmin turut menuduh kerajaan telah menjual tanah yang diberikan kepada pihak pemaju untuk tujuan komersial, sekaligus tidak sehaluan dengan dasar kerajaan negeri yang mahu tanah tersebut dibangunkan untuk kepentingan orang ramai.

“Ada tanah-tanah telah dijual kerajaan pusat kepada pihak swasta bagi tujuan komersial. Sudah tentu ini bertentangan dengan semangat pemberian milik tanah kepada kerajaan persekutuan. Kita beri untuk rujuan rakyat, kalau tak, kita akan ambil balik tanah tersebut,” katanya.

Blog pilihan

About RJ

Check Also

VIDEO : MAHATHIR DIKUTUK SEMASA HADIR DI KONVENSYEN REFORMIS !

Kemunculan mengejut bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad di konvensyen Reformis Malaysia mendapat sorakan …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *