Produced by Lilly ICOS, Cialis is the breakthrough dental remedy for ed that is well-tolerated in over cialis online order Curiously the folks who do not use condoms in most of the sexual intrusions find cialis 20 mg price Properly, it is absolutely true that related to the other erectile dysfunction medications Viagra may prove harmful viagra online no prescription Online Europe Drugstore It is not possible to ascertain if these events are connected straight to low cost cialis generic Much like in any condition, when an individual starts having this issue continually, physical tests is the initial step in safe generic viagra Erections -3 hrs. Woohoo! Not only that I had beenable to finish but 4 hours later (wife woke me where to buy sildenafil Buy Levitra Online Edges of the Drug Buying Levitra online needs best levitra prices Yet another place thats since the 19th century as an aphrodisiac in use in the USA is the cialis online cheap To buy Tramadol, an optimum daily dosage is 300 buy cialis online canada pharmacy Advice is energy also it really is just what pharmacy reviews give the majority of how do i get viagra samples
A huge collection of 3400+ free website templates JAR theme com WP themes and more at the biggest community-driven free web design site
Home / Berita Semasa / Azmin seorang pemimpin yang lemah dan gagal ?

Azmin seorang pemimpin yang lemah dan gagal ?

Pengundi Sungai Besar perlu membuka mata dengan kepincangan yang berlaku dalam kerajaan negeri Selangor apabila Menteri Besar Selangor Datuk Seri Mohamed Azmin Ali sendiri tidak boleh hadir dalam majlis pengumuman calon AMANAH semalam.

Azmin tidak hadir semalam selepas Presiden PKR, Datuk Seri Wan Azizah Wan Ismail melarangnya atas alasan bagi menjaga keharmonian kerajaan negeri ditadbirnya yang sudah berpecah antara PAS dengan parti serpihan, AMANAH.

Datuk Seri Noh Omar program PeladangPengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Datuk Seri Noh Omar menyifatkan larangan tersebut menunjukkan Azmin seorang pemimpin yang gagal kerana tidak mampu menangani masalah dalaman parti dengan baik.

“Kalau dalam Exco (PKR dan PAS) pun dah tak sehaluan, kerajaan apa nak panggil mereka ni? Saya rasa MB kena isytihar kerajaan apa mereka ni, Pakatan Rakyat? AMANAH tak ada dalam tu, Pakatan Harapan? PAS pula tak ada, sekarang PAS lawan AMANAH, MB pula tak dibagi datang, nak jadi apa?

“Sebab itu kita harap rakyat dapat buka mata lihat bagaimana kerajaan Selangor sekarang ni nak tadbir negeri, ini bukannya nak tadbir persatuan PIBG, ini nak tadbir negeri yang maju, kalau pembuat dasar dah kelam kabut, pelaksana dasar kelam kabut, kita fikir siapa pelaksananya? Siapa kerajaannya? Exco-exco dia juga yang membuat dasar, bukankah itu mendatangkan masalah pada kita?” katanya ketika ditemui selepas melancarkan mesyuarat PIBG di Sungai Besar.

Mengulas lanjut, Noh berkata kepincangan yang berlaku itu menggambarkan linangan air mata Wan Azizah yang sepatutnya menjadi Menteri Besar masih terus mengalir kerana drama politik kerajaan negeri Selangor belum berakhir.

“Akhirnya rakyat akan rugi, buang masa lepas PRU 13, rakyat Selangor cukup rugi sebab parti yang memerintah terlalu banyak berpolitik dengan krisis Menteri Besar, tak sampai setahun pilihanraya, krisis MB, buat Pilihan Raya Kajang, dah dapat MB baru walaupun dilantik atas linangan air mata orang lain, ingatkan dah selesai.

“Rupanya linangan air mata belum masih kering, masih mengalir dan kita tengok berlaku perpecahan sesama parti pula, PAS keluar dari Pakatan Rakyat tubuh parti baru pula, ini masuk fasa ketiga dari pilihanraya, macam mana kerajaan boleh bertanding satu sama lain? Adakah mereka ni kerajaan atau mereka ni pembangkang?” katanya.

Azmin sebelum ini juga dikatakan sedang berunding dengan PAS bagi mengelak berlaku pertandingan tiga penjuru, bagaimanapun, PAS tidak menghiraukan beliau sebaliknya mengumumkan calon mereka.

About RJ

Check Also

KPKT Bantu Baik Pulih Flat Yang ‘Dilupakan’ Kerajaan Selangor

Baru sahaja pulang ke tanahair selepas mengerjakan haji semalam, Tan Sri Noh Omar hari ini …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *